Pages

Saturday, February 13, 2010

Cuti........

Alhamdulillah, ku ucap syukur pada mu ya Allah.

dah hampir seminggu aku tidak update blog, boleh dikatakan program mingguan aku memang full. tahun nie tahun paling busy, apa tidaknya aku masuk persatuan tak ingat dunia, kat bawah nie aku senaraikan nama persatuan yang aku masuk tahun nie :

  • Persatuan Falak Syari'e MML
  • Pembimbing Rakan Sebaya
  • Redaksi MML (photographer)
  • Kelas Tarranum (Mujayyad)
  • Kelab Komputer
  • Naqib (usrah)
  • Badan Buku Teks MML (ajk)
  • PBSM MML
Anyway, tuhan nk uji aku, nk tengok sejauh mana aku akan bertahan dan terus ingat kat dia. Tuhan kan dah kata, Allah tidak akan menguji hambanya melebihi keupayaannya. For today, "la tahzan" (jgn bersedih). Innallaha ma'assobiriin (sesungguhnya Allah bersama orang2 yang sabar.

No comments:

Post a Comment