Pages

Wednesday, September 15, 2010

tensiOn tol TaDi

Kelantan vs Negeri Sembilan
8.45 - 11.00 malam
Stadium Sultan Ismail IV

Geram tol aku tadi >>>> aRg !!! aRg !!! aRg !!! aRg !!!

bukan ape, sejak mule2 lagi, time tu kol 7.00 malam lagi aku b'tolak g sane, g solat maghrib kat sane bawah khemah besar yang xdibuang untuk solat terawih hari tu. Sampai sana maghrib, aku tengok ramai dah kat dalam stadium, mase tu ,maghrib, korang perasan x ? dalam pikiran aku mesti diorang nie xsolat maghrib, fuiisssh, na'uzibillah. Sebab tu lah Kelantan kalah, lau tengok dari segi itu.

lepas solat plak tunggu kawan kpd  kawn aku, dalam setengah jam jugak, geram ase, beratur nk sampai 1km untuk masuk, untuk masuk ye !! beratur lah sampai (aku ase 20 line) camtu lah. bertolak2, berhimpit2, rimas tol, tambah2 ade pompuan pulak, dah lah pompuan, nk berhimpit nga laki nk masuk stadium, mujur xde ape yang berlaku, budak pon ade jugak.

 dalam pulak cam stadium kene bah (banjir) orang penuh, sampai kene dok dalam longkang, dahlah mahal tiket (RM 12 tempat open) pastu xde tempat duduk, kene beratur panjang plak, sampai 1st half, kawan aku ajak keluar, lau dok dalam pon xnampak, jadi aku n the gang terus keluar, g kat astaka, tengok skrin layar, lagi baik, biar xde sound.

Tension tol lepas aku tengok yang S.Chanturu (aku ase) tackle pemain N9 kat luar kotak, tapi kene kad kuning n ade penalti pulak, terus supporter Kelantan marah,, ade yang lempar mercun.issshhhh3.

Tapi nk wat camne lagi, xde rezki kali nie, adat mainan, ade kalah, ade menang.ok lah dah lewat nie, aku pon dah nak zzzZZZZ nie....ok ?

Assalamualaikum, bye3
xde gambar ye, xsempat ambik

No comments:

Post a Comment