Pages

Friday, January 7, 2011

Having A Little bite

tajuk pon nampak sedikit susah untuk ku expand cerita, nobody can perform well without a little bite....

he3, bukan nk kata ape actually, tapi aq dah update blog aku, maybe, banyak posting, yang akan aku produce lepas nie, berkisar tentang aku, or maybe about my closed friends.......
or maybe we can say gossip....hahahah, xde lah, saje je....
warne hijau my theme....warne yang menyejukkan mata.....

then aku sedang berfikir, nk ubah ke x yea, tajuk blog nie, coz nk random2 posting cerita nie, takut xsesuai lah plak, cube bagi pendapat ko....aku nk dengar nie.....
ok lah, sampai kat sini untuk pagi yang penuh dengan kedamaian, seperti hadis yang aku dengar...

" kalau kita hendak mengenali orang fasik, cari lah orang yang tidak bangun solat Subuh dan dan tidak solat Isya' "

No comments:

Post a Comment